y
[GDK][carousel2][#5E00FF]

H Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος καταγγέλλει τα LIDL ότι διαφημίζουν και πουλούν κατεψυγμένο ψωμί ως φρέσκο. Το ψωμί όμως αυτό προέρχεται από κατεψυγμένη ή προψημένη ζύμη με αποτέλεσμα να παραπλανάται το κοινό

ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΕΛΛΑΔΑ, Lidl, ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ,

Η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος:

«Τις τελευταίες ημέρες, έχει ξεκινήσει να προβάλλεται, σε καθημερινή βάση και σε τηλεοπτικά κανάλια, πανελλαδικής εμβέλειας, διαφημιστικό σποτ, της εταιρείας, υπό την επωνυμία «LIDL HELLAS ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε», με το οποίο και διαφημίζονται – εισάγονται στην ελληνική αγορά, τα εκεί διαφημιζόμενα προϊόντα και ειδικότερα, άρτος και αρτοσκευάσματα, με τον χαρακτηριστικό τίτλο «ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ», τα οποία και διατίθενται προς πώληση, στο ευρύ κοινό, δια μέσω της ομώνυμης αλυσίδας σούπερ μάρκετ “LIDL”, την οποία διατηρεί, η ως άνω εταιρεία.

Η ανωτέρω τηλεοπτική διαφήμιση, θα πρέπει άμεσα να παύσει, να προβάλλεται, πρωτίστως, ως παραπλανητική, αθέμιτη, καταχρηστική, αήθης, προσβάλλουσα τους αρτοποιούς και εν γένει αντιβαίνουσα στην κείμενη νομοθεσία, στις κοινοτικές οδηγίες καθώς και στον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης και Επικοινωνίας .

Πρέπει να παύσει επιτέλους η «έντεχνη» εξομοίωση του φρέσκο-ζυμωμένου και φρέσκο-ψημένου ψωμιού, που διατίθεται αποκλειστικά, από τους παραδοσιακούς φούρνους της γειτονιάς μας, με το εκεί, διαφημιζόμενο, προϊόν, το οποίο, στην πραγματικότητα, πρόκειται για κατεψυγμένο ψωμί, που ψήνεται, δια μέσω, εγκαταστάσεων περάτωσης έψησης (Bake off).

Εν προκειμένω, στο υπό κρίση διαφημιστικό σποτ, παρίσταται, η φερόμενη ως, ελληνίδα νοικοκυρά- πελάτισσα, να πλησιάζει, σε ειδικό “stand”, εντός υποκαταστήματος, του ομώνυμου σούπερ μάρκετ “LIDL”, προκείμενου να επιλέξει, από κοινού με το ανήλικο παιδί της, άρτο και αρτοσκευάσματα, για το οικογενειακό τραπέζι, από τις εμφαινόμενες προθήκες, που περιέχουν άρτους και αρτοσκευάσματα. Αυτόματα όμως, η εικόνα, μεταβαίνει, σε ένα ζυμωτήριο/άρτο -παρασκευαστήριο, ωσάν να ευρίσκεται το εικονιζόμενο, πίσω από τις προθήκες, με τους άρτους προς πώληση, δημιουργώντας λοιπόν, ευθέως εσφαλμένες και καθόλα απατηλές εντυπώσεις, για την προέλευση, του διαφημιζόμενου προϊόντος, και ειδικότερα, εμφανίζοντας 3-4 φερόμενους, ως «αρτοποιούς» να ζυμώνουν το αλεύρι και επί της ουσίας, παρουσιάζοντας το διαφημιζόμενο προϊόν, ως φρέσκο-ζυμωμένο και φρέσκο-ψημένο, από κάποιον παραδοσιακό φούρνο, και όχι, ως αυτό, που στην πραγματικότητα είναι, δηλαδή ως, έτοιμο κατεψυγμένο, προ-ζυμωμένο και ενίοτε προ-ψημένο σκεύασμα, το οποίο απλώς ψήνεται από την εταιρεία, δια μέσω εγκατάστασης περάτωσης έψησης (Bake off).
Η δε εικόνα, συνοδεύεται και από σχετική αφήγηση, περί της ποιότητας του αλευριού και από περιγραφή «του φούρνου που δουλεύει όλη ημέρα», και «κατακλύζει με σπιτικές γεύσεις και μυρωδιές», απομειώνοντας λοιπόν και εν τέλει, αποκρύπτοντας, την αληθινή ιδιότητα, των διαφημιζόμενων προϊόντων.

Πρέπει να παύσει επιτέλους η παραπλάνηση στον έλληνα καταναλωτή. Το φρέσκο ψωμί ζυμώνεται και ψήνεται στον φούρνο της γειτονιάς, το οποίο μάλιστα φέρει και το σχετικό σήμα «ΕΔΩ ΖΥΜΩΝΕΤΑΙ, ΕΔΩ ΨΗΝΕΤΑΙ».

Πρέπει να παύσει ο κλονισμός που υφίσταται η κρίση του Έλληνα καταναλωτή, όταν κατακλύζεται από παραπλανητική πληροφόρηση.

Η προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή, στον Φούρνο της γειτονιάς του, αποτελεί κεκτημένο των Ελλήνων αρτοποιών, οι οποίοι- παρόλη την δύσκολη οικονομική συγκυρία, την οποία διάγει η χώρα μας, τα τελευταία έτη, εξακολουθούν, να απολαμβάνουν, την εμπιστοσύνη των Ελλήνων πολιτών, ακριβώς επειδή, διατηρούν αμείωτη την ποιότητα των παρεχομένων αγαθών, ζυμώνοντας, ψήνοντας και διαθέτοντας στον κόσμο, καθημερινά, φρέσκο ψωμί και αρτοσκευάσματα, απαράμιλλης και μη συγκρινόμενης- αμέσως ή εμμέσως- ποιότητας, με οιοδήποτε έτοιμο ή κατεψυγμένο ή προ-ψημένο παρασκεύασμα, ευρείας κατανάλωσης, το οποίο διατίθεται, εκτός αρτοποιείων.

Η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος, καλεί την εταιρεία «LIDL HELLAS ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε», όπως, προβεί άμεσα, στις εκ του νόμου οφειλόμενες ενέργειές της, και ειδικότερα, όπως προβεί, στην παύση της προβολής του ανωτέρω αναφερομένου, τηλεοπτικού σποτ, με το οποίο και διαφημίζεται- εισάγεται στην ελληνική αγορά, το εκεί διαφημιζόμενο προϊόν (άρτος και αρτοσκευάσματα) με τον χαρακτηριστικό τίτλο « αξίζει και φαίνεται» το οποίο και διατίθεται προς πώληση μέσω της ομώνυμης αλυσίδας σούπερ μάρκετ “LIDL”.

ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ότι, θα προσφύγουμε ενώπιον των αρμοδίων πολιτικών και ποινικών δικαστηρίων, για την προάσπιση και ικανοποίηση των δικαίων αιτημάτων και συμφερόντων μας, επιφυλασσόμενοι δε, ρητώς, των αστικών και ποινικών μας αξιώσεων.»

Πηγή: serrespress.gr
Από το Blogger.