y
[GDK][carousel2][#5E00FF]

Εδώ και τρεις δεκαετίες, η σερραϊκή εταιρεία «Ο παραγωγός των Σερρών» ξεδιπλώνει τη νέα τάση των Ελλήνων: το φιστικοβούτυρο. Η αμερικανική συνήθεια έχει γίνει πλέον και ελληνική και οι υπέρμαχοι της υγιεινής διατροφής βρήκαν το ελληνικό υγιεινό πρωινό. «Ο ελληνικός καρπός», που είναι το brand name του φιστικοβούτυρου, είναι μέρος της μεσογειακής διατροφής του.


Στόχος της εταιρείας «Ο παραγωγός των Σερρών» ήταν να προσφέρει στον τελικό καταναλωτή ένα προϊόν πλούσιο σε γεύση, το οποίο θα είναι ταυτόχρονα υγιεινό και ποιοτικό. Σήμερα, η εταιρεία που έχει καθιερώσει στην ελληνική –και τη διεθνή– αγορά το εγχώριας παραγωγής φιστικοβούτυρο εμπορεύεται περισσότερους από 1.000 τόνους φιστίκια. Κάθε χρόνο παράγει περίπου 200 τόνους φιστικοβούτυρο και τα προϊόντα της τα διανέμει σε σούπερ μάρκετ και σε μεγάλα καταστήματα delicatessen.

«Ο παραγωγός των Σερρών» επεξεργάζεται το φιστίκι σε διάφορες μορφές: φιστικοβούτυρο, φιστίκι ψημένο, αποφλοιωμένο και τηγανισμένο. Η σερραϊκή εταιρεία από τα πρώτα της βήματα ακολούθησε παραδοσιακούς τρόπους παρασκευής ξηρών καρπών. «Το αποτέλεσμα είναι ένα φυσικό προϊόν, το οποίο περιέχει φιστικόψιχα και αλάτι, με υψηλή διατροφική αξία. Η δημιουργία ενός δυνατού brand name. Το φιστικοβούτυρο έχει ήδη κατακτήσει τους Έλληνες και τις αγορές διεθνώς», σημειώνει ο εμπνευστής και δημιουργός της ελληνικής επιχείρησης, Χρήστος Αγριανίδης. Ο καταναλωτής μπορεί να βρει το ελληνικό φιστικοβούτυρο  στα καταστήματα με την επωνυμία «Ο ελληνικός καρπός», ενώ τα υπόλοιπα προϊόντα φιστικιού διανέμονται με την επωνυμία «Ο παραγωγός των Σερρών». Στη λίστα των προϊόντων της, εκτός από το φιστίκι και το φιστικοβούτυρο, συμπεριλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, σουσάμι, ποπ κορν, κολοκυθόσποροι, αμύγδαλα, σταφίδες, δαμάσκηνα, καρύδια, χουρμάδες, φουντούκια και κάσιους.

Η ιστορία εξέλιξης του αράπικου φιστικιού συνεχίζεται. Εκτός από την παραγωγή φιστικοβούτυρου με μέλι και κομματάκια φιστικιού, η εταιρεία προμηθεύει έξι μονάδες (τέσσερις στην Αθήνα και δύο στις Σέρρες) για την παρασκευή παγωτού από φιστικοβούτυρο, το οποίο πωλείται σε ζαχαροπλαστεία. Το έτερο προϊόν από φιστικοβούτυρο, που φτάνει στους καταναλωτές, είναι τα μπισκότα «Βιολάντα». Συνολικά, περίπου 60 τόνοι φιστικοβούτυρο προωθούνται για την παραγωγή των μπισκότων και του παγωτού.

Ελένη Ρέλου | Πηγή: ypaithros.gr
Από το Blogger.