Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ανησυχία παρακολουθούμε τη δημόσια συζήτηση που έχει αναπτυχθεί γύρω από το θέμα της οδικής σύνδεσης του Δήμου και της ευρύτερης περιοχής με την Εγνατία οδό. Η ανησυχία μας εντάθηκε μετά το δελτίο τύπου που κυκλοφόρησε ο Δήμος Δράμας στις 27/1/16, στο οποίο αναφερόταν στην γνωστή πλέον συνάντηση των τοπικών φορέων με τον υπουργό υποδομών. Σε αυτό ουδεμία αναφορά γίνεται στον διευρωπαϊκό άξονα Ε61( Καβάλα-Δράμα-Σέρρες), ενώ το αποτέλεσμα της συνάντησης είναι ασαφές και προβληματικό.
Ανησυχία όμως μας προκαλεί η έκδοση του εν λόγω δελτίο τύπου από το Δήμο, γιατί ουσιαστικά εμφανίζει το δήμαρχο Δράμας να παίρνει αποστάσεις και ουσιαστικά να ανατρέπει την εκπεφρασμένη στρατηγική του δημοτικού συμβουλίου, όπως αυτή αποτυπώθηκε στην κοινή απόφαση για το χωροταξικό σχέδιο της περιφέρειας τον Σεπτέμβριο. Κύριο στοιχείο αυτής ήταν η τόνωση του δίπολου Δράμας-Καβάλας και ουσιαστική διεκδίκηση στην οποία έπεφτε το βάρος της απόφασης ήταν η κατασκευή του διευρωπαϊκού άξονα Ε61. Αναρωτιόμαστε αν ο δήμαρχος βιάστηκε να ανακοινώσει τα αποτελέσματα της συνάντησης με τον υπουργό επειδή άλλαξε άποψη ή επειδή θεωρεί ότι δε δημιουργείται κάποιο πρόβλημα με την πρόταξη οδικών βελτιώσεων στους υφιστάμενους επαρχιακούς οδικούς άξονες 12 (Καβάλα-Δράμα-Σιταγροί-Αλιστράτη-Μεσορράχη-Ζίχνη-Σέρρες) και 59 (Μεσορράχη-Αμφίπολη), όπως αναγράφεται στο σχετικό δελτίο, που καμία σχέση δεν έχουν με τον δρόμο Δράμα-Αμφίπολη, όπως τον ξέρουμε. Αν έχει διαλέξει άλλη στρατηγική πρέπει να πληροφορήσει τους Δραμινούς για τους λόγους της αλλαγής, μιας και τέσσερεις μήνες πριν είχε άλλη θέση. Αν πάλι θεωρεί την εξέλιξη ευτυχή- κάτι που μπορούμε να υποθέσουμε βάσιμα, αφού ο Δήμος είναι ο μόνος φορέας που έβγαλε δελτίο τύπου- πρέπει να απαντήσει σε όλες αυτές τις αιτιάσεις που υποστηρίζουν ότι ο Ε61, που θα κατασκευαστεί με ευρωπαϊκά χρήματα, είναι ο μόνος ουσιαστικά εφικτός.
Πηγή: news.makedonias.gr
Ανησυχία όμως μας προκαλεί η έκδοση του εν λόγω δελτίο τύπου από το Δήμο, γιατί ουσιαστικά εμφανίζει το δήμαρχο Δράμας να παίρνει αποστάσεις και ουσιαστικά να ανατρέπει την εκπεφρασμένη στρατηγική του δημοτικού συμβουλίου, όπως αυτή αποτυπώθηκε στην κοινή απόφαση για το χωροταξικό σχέδιο της περιφέρειας τον Σεπτέμβριο. Κύριο στοιχείο αυτής ήταν η τόνωση του δίπολου Δράμας-Καβάλας και ουσιαστική διεκδίκηση στην οποία έπεφτε το βάρος της απόφασης ήταν η κατασκευή του διευρωπαϊκού άξονα Ε61. Αναρωτιόμαστε αν ο δήμαρχος βιάστηκε να ανακοινώσει τα αποτελέσματα της συνάντησης με τον υπουργό επειδή άλλαξε άποψη ή επειδή θεωρεί ότι δε δημιουργείται κάποιο πρόβλημα με την πρόταξη οδικών βελτιώσεων στους υφιστάμενους επαρχιακούς οδικούς άξονες 12 (Καβάλα-Δράμα-Σιταγροί-Αλιστράτη-Μεσορράχη-Ζίχνη-Σέρρες) και 59 (Μεσορράχη-Αμφίπολη), όπως αναγράφεται στο σχετικό δελτίο, που καμία σχέση δεν έχουν με τον δρόμο Δράμα-Αμφίπολη, όπως τον ξέρουμε. Αν έχει διαλέξει άλλη στρατηγική πρέπει να πληροφορήσει τους Δραμινούς για τους λόγους της αλλαγής, μιας και τέσσερεις μήνες πριν είχε άλλη θέση. Αν πάλι θεωρεί την εξέλιξη ευτυχή- κάτι που μπορούμε να υποθέσουμε βάσιμα, αφού ο Δήμος είναι ο μόνος φορέας που έβγαλε δελτίο τύπου- πρέπει να απαντήσει σε όλες αυτές τις αιτιάσεις που υποστηρίζουν ότι ο Ε61, που θα κατασκευαστεί με ευρωπαϊκά χρήματα, είναι ο μόνος ουσιαστικά εφικτός.
Πηγή: news.makedonias.gr